Monday, 31 October 2022

I'm 24!

 Hejka! Trochę mnie tu nie było, także czas wrócić do regularnych wpisów! 23 października obchodziłam swoje 24 urodziny. Był to naprawdę udany dzień i zdecydowanie jedne z najlepszych urodzin jakie miałam. W dniu urodzin wybraliśmy się do Londynu, ponieważ mój chłopak zaplanował tam wszystkie atrakcje. Dołączył do nas też mój brat z czego bardzo się ucieszyłam. We trójkę mieliśmy dużo frajdy. Pierwszą rzeczą w planie były kręgle. Oczywiście przegrałam, ale w pierwszej rundzie byłam lepsza od mojego brata, czyli nie było aż tak źle. Kolejnym punktem była Chińska restauracja i pyszne jedzonko. Po kolacji wybraliśmy się do O2 areny do miejsca, które się nazywa Toca Social. Toca Social to miejsce gdzie można grać w interaktywne gry piłkarskie. Na początku myślałam, że nie będzie mi dobrze szło, ale okazało się, że byłam jednym z lepszych graczy i kilka gier udało mi się wygrać. Geny po tatusiu, haha. Ogólnie miejsce bardzo fajne. Jest tam bar, także można też zamówić drinka i posiedzieć. Ostatnim miejscem do którego poszliśmy było Fairgame. Miejsce to niedawno się otworzyło w Londynie, bo jakoś na początku października. Wygląda ono jak wzięte z jakiegoś Amerykańskiego filmu. Główną rozrywką są tam gry, ale można też sobie usiąść i zamówić jedzenie czy drinki. 

Podsumowując, urodziny były bardzo udane i mój chłopak naprawdę się spisał. Nagrałam z tego dnia vloga, także jeżeli chcielibyście go zobaczyć to zapraszam na mój kanał: tutaj. Oczywiście urodziny nie byłyby urodzinami bez tradycji, czyli zdjęć z balonami. Jak i rok temu tak i w tym roku foteczki zostały zrobione. Możecie zobaczyć je poniżej. 

Podobają Wam się zdjęcia? Co tam u Was? :) 









Saturday, 30 April 2022

Faro 2022

 Hejka! W końcu przychodzę z kolejnym postem... Ostatnio mam dużo obowiązków związanych z uczelnią i nie mam głowy do nagrywania filmików czy to do pisania postów. Natomiast już coraz bliżej do końca magisterki więc powoli do Was wracam. Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o naszym pobycie w Faro w Portugalii. W miasteczku Faro byliśmy w marcu. Można powiedzieć, że dosłownie spędziliśmy tam jeden dzień, ale w najlepszy sposób w jaki mogliśmy go spędzić. Wybraliśmy się na rejs małym statkiem po Ria Formosa i zobaczyliśmy wyspę Ilha Deserta. Wyspa ta bardzo mnie urzekła. Przepiękna plaża, do której mam nadzieję, że kiedyś wrócę. Było cicho i spokojnie, ponieważ w marcu jeszcze nie ma turystów. Co ciekawe, na wyspie nikt nie mieszka i znajduję się na niej tylko restauracja. Rejs statkiem na wyspę był tani dlatego bardzo polecam się tam wybrać, jeżeli kiedyś będziecie w Faro. Oprócz zwiedzania wyspy wybraliśmy się też do muzeum Museu Municipal de Faro, w którym można zobaczyć różne dzieła sztuki. Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia z Faro. 

Nagrałam również filmik z Faro, który możecie zobaczyć na moim kanale na YouTube: Magda Stopa.  Byliście kiedyś w Portugalii? :) 



Thursday, 31 March 2022

What to see in Lisbon in 3 days?

 Hej! W marcu razem z moim chłopakiem wybraliśmy się do Lizbony oraz Faro. Był to mój pierwszy raz w Portugalii i mam nadzieję, że nie ostatni bo bardzo mi się tam spodobało. W tym poście chciałabym Wam pokazać najfajniejsze miejsca w Lizbonie i okolicach, które nam się udało zobaczyć. Niestety nie zdążyliśmy zobaczyć wszystkiego, ale te podstawowe i najbardziej popularne miejsca zaliczyliśmy. Jeżeli chodzi o Faro to byliśmy tam tylko jeden dzień, ale o tym Wam opowiem w kolejnym poście. A teraz do rzeczy!

Hi! In march my boyfriend and I visited Lisbon and Faro. It was my first time in Portugal and hopefully not last because I really enjoyed it there. In this post, I'd like to show you the coolest places in Lisbon and the surrounding area which we managed to visit. Unfortunately, we were not able to see everything, but we saw almost all popular tourist destinations. In terms of Faro, we were there only for one day, but I will talk about it in the next post. So, let's start!

Co zobaczyć w Lizbonie w 3 dni? 

What to see in Lisbon in 3 days?

 Zacznę najpierw od miejsc, które można zobaczyć w Lizbonie. Następnie przejdziemy do Sintry, Cabo da Roca i Cascais, czyli miejsc, do których łatwo i szybko można pojechać pociągami i autobusami.

First, I will talk about places that you can visit in Lisbon. Then, I will move onto Sintra, Cabo da Roca and Cascais - places that you can get to from Lisbon by train. 

  Nagrałam również filmiki z Portugalii, które możecie zobaczyć na moim kanale na YouTubie: kliknij tutaj. Filmiki dodałam również na końcu posta :) 

1. Cristo Rei & Most Vasco da Gama - Cristo Rei, jest to statua Chrystusa i jedno z najbardziej popularnych miejsc turystycznych w Lizbonie. Obok statuy znajduję się miejsce widokowe na piękną Lizbonę i most Vasco da Gama. Ciekawostka - most został zbudowany na podobieństwo mostu  co się znajduje w San Francisco. 

1. Cristo Rei & Vasco da Gama Bridge - Cristo Rei is the statue of Jesus and one of the most iconic monuments in Lisbon. There is a beautiful view of Lisbon and the Vasco da Gama Bridge where the statue is located. The bridge is very similar to the one that is in San Francisco.⁣⁣

Saturday, 19 February 2022

BURGUNDY DRESS

Hej! Jak się macie? Dzisiaj przychodzę do Was z dawką zdjęć i kolejną stylizacją. Chciałam dodać ten post przed Walentynkami, ale niestety nie miałam weny do pisania. Ostatnio mam dużo myśli co sprawia, że nie jestem do końca pewna czy niektóre rzeczy, które robię mają sens. Mam wrażenie, że to co sprawiało mi ogromną radość jak miałam te 17 lat już mi takiej radości nie przynosi teraz. Ciągle się zastanawiam co robię źle, co mogę zmienić, żeby było lepiej, żeby się rozwijać i nad czym tak naprawdę powinnam się skupić w stu procentach. Trochę mnie to irytuje, że jestem taka niezdecydowana. Jakbym wiedziała nad czym skupić swoją uwagę przyniosłoby mi to więcej korzyści. Natomiast ja najlepiej chciałabym robić wszystko i skaczę z jednej rzeczy do drugiej. To niestety skutkuje tym, że może dużo rzeczy umiem ale właśnie nie na sto procent. Znacie to uczucie? Mam nadzieję, że wkrótce jakoś się odnajdę i będę wiedziała do czego chcę dążyć.  

Ostatnio na mój kanał na YouTube: kliknij tutaj, dodałam kilka filmików także zapraszam serdecznie do obejrzenia. Będzie mi bardzo miło jak zostawicie subskrypcję, łapkę w górę czy komentarz. Kilka filmików umieściłam również pod zdjęciami. 

Jeżeli chodzi o outfit, który widzicie na zdjęciach to jest to sukienka z Bershki w rozmiarze S. Jest ona dosyć nietypowa, ponieważ ma charakterystyczne wycięcia w okolicy biustu. Należy do tych odważnych i szczerze mówiąc ja nigdy wcześniej takiej sukienki na sobie nie miałam. Tutaj w Wielkiej Brytanii takie sukienki nie są niczym szczególnym. Często widzę dziewczyny, które ubierają się podobnie na imprezy czy wyjście do pubu. Mimo, że na zdjęciach czuję się dość pewnie to w miejscu publicznym na pewno trochę bym się krępowała, haha. No ale z ciekawości chciałam zobaczyć jak taka sukienka leżałaby na mnie. Podoba Wam się ta sukienka? Czy sama ubrałabyś taką na jakieś wyjście? :)

Friday, 21 January 2022

2022, be good!

 Hejka! Co u Was słychać? U mnie początek roku niestety nie zaczął się dobrze, ponieważ złapałam covida i musiałam się izolować. Na szczęście przeszłam go dosyć łagodnie - jak taką zwykłą grypę. Teraz już wracam do swoich codziennych obowiązków, którymi są studia. Właśnie jestem w trakcie pisania ostatniego zaliczenia na pierwszy semestr, więc już nie mogę się doczekać, żeby to w końcu ogarnąć i mieć trochę więcej czasu dla siebie. 

W tym poście chciałabym opisać moje cele na 2022. Mam takie przeczucie, że w tym roku będzie się trochę więcej działo niż w poprzednim (oczywiście więcej tych dobrych rzeczy). Może moja lista nie jest jakoś bardzo długa, ale jest na niej kilka rzeczy, które już od dawna chodzą mi po głowie. 

A mianowicie pierwszą taką rzeczą jest zrobienie sobie tatuażu! Z roku na rok w każde urodziny mówię sobie, że to teraz już na pewno zrobię ten tatuaż, ale tak wychodzi, że nie mogę się zdecydować jak powinien on wyglądać i w którym miejscu go chcę. I tak powtarzam od 18-nastki a mam już 23! Także w tym roku koniecznie się zdecyduję, choćby nawet na jakiś malutki. 

Kolejną rzeczą nad którą muszę popracować w tym roku jest przestanie porównywania siebie do innych osób. Mam wrażenie, że ostatnio social media naprawdę mnie dołują i wszystko co widzę online tylko mi przypomina, że brakuje mi wielu rzeczy i nie osiągnęłam jakoś wiele. Potem sobie przypominam, że każdy ma swoje tempo i czas na wszystko przyjdzie. Jedynie czego potrzeba to motywacja i ciężka praca. A więc, zdecydowanie w tym roku muszę popracować nad tym, żeby mniej się porównywać do innych i doceniać to co już mam. 

Kolejnym punktem na mojej liście są podróże. Ostatnią taką fajną wycieczkę za granicę miałam w 2020 roku do Nowego Jorku. Przez pandemię niestety nigdzie tak nie podróżowałam (no chyba że do Polski). Dlatego bardzo bym chciała razem z chłopakiem albo rodziną polecieć w jakieś fajne miejsce. Kusi Portugalia, Turcja i Grecja. Także zobaczymy co ostatecznie wygra...

I ostatnią taką rzeczą, którą chciałabym osiągnąć w tym roku jest zdanie magisterki z super oceną oraz znalezienie fajnej pracy. Plusem też byłoby w końcu odnalezienie swojego konkretnego celu w życiu. Tak naprawdę do teraz sama nie wiem co chcę robić. Moim marzeniem zawsze było rozkręcenie YouTube i nagrywanie. Póki co jest to hobby, ale kto wie! Nigdy nie mów nigdy, haha. 

Na zdjęciach możecie zobaczyć stylizację jaką miałam na Sylwestra. Sukienkę zamówiłam z H&M w rozmiarze 36/S. 

A Wy macie jakieś plany na 2022? Czy jest coś co chcielibyście zmienić w tym roku? Zapraszam również do obejrzenia ostatnich filmików na moim kanale i do subskrybowania. Filmiki możecie zobaczyć pod zdjęciami :)



Saturday, 25 December 2021

CHRISTMAS 2021

Hejka, co tam u Was? Mam nadzieję, że jesteście w super świątecznym nastroju! Ja tym razem Święta spędzam w Polsce z czego bardzo się cieszę. Bilet kupiłam 21 grudnia i dosłownie kolejnego dnia już przyleciałam do Polski. O moim przylocie nic nie wspominałam moim rodzicom ponieważ chciałam im zrobić świąteczną niespodziankę. I się udało! Nic się nie spodziewali, że jednak przylecę do Polski. Nagrałam o tym vloga więc jeżeli jesteście ciekawi jak to było to zapraszam: tutaj. Bardzo brakowało mi tej rodzinnej atmosfery i pierogów mojej mamy, haha. Spędzanie Świąt w Anglii jednak nie jest dla mnie tym samym. Wydaję mi się, że tam nie ma tylu tradycji (i jedzenia lol) , które sprawiają, że Święta są takim wyjątkowym czasem. W Polsce będę tydzień i mam zamiar go wykorzystać jak najlepiej na spędzaniu czasu z moją rodzinką. Ostatnio dodałam też kilka vlogmasów na mój kanał na YouTube. Możecie je zobaczyć pod zdjęciami. Z góry dziękuję za subskrypcje, łapki w górę i komentarze. 

Jeżeli chodzi o stylizację, którą widzicie na zdjęciach to jest to sukienka, którą zamówiłam z H&M. Wydaję mi się, że jest ona idealna na ten świąteczny sezon. Na pewno będzie ona moim ulubionym wyborem jeżeli chodzi o elegancki outfit. 

Chciałabym Wam jeszcze życzyć Wesołych Świąt! Dużo zdrowia, szczęścia i pomyślności. Mam nadzieję, że w te Święta nie jesteście sami i spędzacie je w miłej rodzinnej atmosferze. Buziaki!

Tuesday, 26 October 2021

I'm 23! | 23.10.2021

Hejka! Kilka dni temu, 23 października obchodziłam swoje 23 urodziny! Bardzo fajnie mi się złożyło z tą datą, haha. Szczerze mówiąc, nie byłam jakoś bardzo podekscytowana, bo jednak już ta liczba robi się poważna. Rok temu jak miałam 22 urodziny, mówiłam, że już się przyzwyczaiłam do takiej kolei rzeczy, do tego, że każdemu przybywa lat. Jednak z tyłu głowy jest inaczej i najchętniej zatrzymałabym czas... Z drugiej strony jak tak sobie myślę, to jestem bardzo wdzięczna, że przeżyłam 23 lata i dalej jest mi dane tutaj być. Obiecałam sobie, że w ten rok będę praktykować pozytywne myślenie, jak najbardziej potrafię. Wierzę, że ten rok będzie bardzo dobry i przyniesie mi dużo pozytywnych niespodzianek i doświadczeń.

A teraz trochę o tym, co działo się w moje urodziny. Spędziłam je w Anglii z moim chłopakiem tak jak rok temu. Pierwszą rzeczą, którą zrobiliśmy, był wypad na gokarty. Nigdy wcześniej tego nie próbowałam i jak się potem okazało, to nie jest moja bajka. Totalnie nie nadaję się do takich rzeczy, ale myślę, że może jakbym dała temu drugą szansę, to poszłoby mi trochę lepiej. Oprócz gokartów poszliśmy jeszcze wieczorem na kolację do Tureckiej restauracji i na drinki. Także dosyć luźny, chillowy dzień. No i oczywiście przed wszystkimi atrakcjami tradycyjnie zrobiłam sobie urodzinowe fotki z balonami, które możecie zobaczyć poniżej. Podobają Wam się zdjęcia? :)

Hi! A few days ago, on 23rd of October I was celebrating my 23rd birthday! What a nice date to have, haha. To be honest, I wasn't that excited because the number is getting more and more serious every year. A year ago, I said to you that I got used to the fact that I was getting older. In reality, if I could I would make time stop... On the other hand, I am very grateful that I got to live 23 years and I'm still here. I promised to myself that this year I would practise positive thinking as hard as I can. I believe this year will be great and bring me a lot of positive surprises and experiences. 

Now, a little bit of what happened on my birthday. I spent my birthday in England with my boyfriend like a year ago. First thing we did was go-karting. I had never done it before, and how it turned out later - it is not my cup of tea. I suck at things like that, but maybe if I gave it second chance I would do a little bit better. Apart from go-karting we went for a dinner to a Turkish restaurant and for drinks. So it was a pretty chilled day. Of course, before we did anything, I had to take my traditional birthday photos with balloons which you can see down below. Do you like the photos? :) 

Template by Blokotka