Friday, 25 June 2021

Classy Outfit

 Hej, jak się macie? U mnie wszystko idzie coraz lepiej, powoli odzyskuję pełnie sił, ponieważ ostatnio nie było świetnie jeżeli chodzi o moje zdrowie. Miałam lecieć z Anglii do Polski w tę sobotę (26.06), ale niestety, w środę zmienili przepisy i musiałabym po przylocie w Polsce izolować się przez 7 dni. Bardzo mi smutno, bo byłam nastawiona na ten wyjazd i nie mogłam się doczekać żeby w końcu widzieć się z rodzinką. W planach miałam być tam przez 7 dni i przy okazji widzieć się też z lekarzami, więc teraz niestety nie ma sensu lecieć. Mam nadzieję, że uda mi się za to polecieć w sierpniu albo we wrześniu. 

Ostatnio udało mi się wybrać też na małą sesję z @photo.furia (link do Facebooka: klik). Zaowocowało to dużą ilością zdjęć! Część z nich możecie zobaczyć poniżej. Jak dla mnie są one świetne.  Jeżeli chodzi o moją stylizację to mam na sobie buty z Boohoo, kurtkę skóropodobną z Romwe i sukienkę też z Romwe. Na kod "promote10" do 30 czerwca macie 10% zniżki na stronie Romwe: tutaj. To jedna z moich top stylizacji. Co myślicie? :) 

Dodałam też nowego vloga z Birmingham na mój kanał YouTube, którego możecie zobaczyć tutaj: link

Hi, How are you doing? I'm getting better and slowly getting my all energy back because these past few months weren't great for me because of my health problems. Also, I was supposed to be going to Poland this Saturday, but guess what! They changed rules in Poland this Wednesday, and everyone travelling from UK to Poland has to isolate for 7 days now. I was so sad because I was so excited about finally going to my country and seeing my family. I was meant to be there for 7 days, and also was going to see doctors. Now, it's a bit pointless really, so I hope I will be able to go in August or September. 

A few weeks ago, I went to take some photos with @photo.furia (link to her Facebook: here). It resulted in so many great photos! Some of them you can see down below. I think they look amazing. In terms of my outfit, everything I wear is from Romwe, except shoes, which are from Boohoo. If you wanted to get 10% off your Romwe order then I have a code for you! Use "promote 10" until 30th June: Romwe. This is one of my favourite outfits. What do you think? :)

Monday, 31 May 2021

Van Gogh Alive

Hej! Co tam u Was? Kilka tygodni temu razem z koleżanką byłam na wystawie Van Gogh Alive w mieście, w którym aktualnie mieszkam, czyli Leicester. Muszę przyznać, że ogólnie nie jestem osobą, którą interesuje sztuka i nigdy nie ciągnęło mnie do takich rzeczy. Aczkolwiek tym razem ta wirtualna wystawa bardzo mi się spodobała i cieszę się, że się na nią udałam. Dowiedziałam się kilku ciekawych rzeczy o Van Goghu, o których wcześniej totalnie nie miałam żadnego pojęcia i widziałam obrazy, których też wcześniej nie znałam. Wystawa naprawdę robiła duże wrażenie a muzyka, która podczas tego grała w tle wprawiła nas w bardzo fajny, refleksyjny nastrój. Na wystawie był też zaprezentowany pokój Van Gogha, w którym mieszkał i jego cytaty. Jednym z moich ulubionych był: "If you truly love nature, you will find beauty everywhere". Trochę przykro, że sam Van Gogh zmarł w tak młodym wieku i dopiero zaczął być znany po śmierci, bo jego talent był przeogromny. Jeżeli chcecie zobaczyć filmik z tej wystawy to zachęcam do zajrzenia tutaj: Mada, na mój kanał na YouTube. Pod wpisem możecie również zobaczyć kilka zdjęć, które udało nam się zrobić. 

A Wy? Lubicie sztukę?

Friday, 30 April 2021

6 lat bloga | 6 years anniversary

 Hej, kochani! W kwietniu minęło 6 lat odkąd zaczęłam prowadzić tego bloga. Ale to leci! Zdecydowanie za szybko. Z chęcią wróciłabym się do czasów kiedy zaczynałam pisać swoje pierwsze posty, bo miałam trochę mniej obowiązków i przez to więcej czasu na regularne pisanie. Wtedy potrafiłam pisać nawet kilka postów na miesiąc, w każdym tygodniu pojawiał się nowy post. Ta szesnastolatka była do tego wszystkiego tak zmotywowana, że nawet nie przejmowała się czy ktoś to czyta czy nie. Teraz oczywiście postów pojawia się mniej ale wyświetleń ciągle przybywa co mnie bardzo cieszy i oznacza tylko to, że ta ciężka praca się opłacała. Muszę Wam powiedzieć, że trochę mi przykro, że już tak dużo tutaj nie piszę. Zdecydowanie muszę to zmienić i zacząć być bardziej regularna! Przynajmniej na jednej platformie z dwóch, jak nie na YouTube to na blogu albo odwrotnie. Będę się starać jak tylko mogę, żeby tego słowa dotrzymać. Pisanie zawsze było i będzie formą wyrażania się, która mi bardziej odpowiada. 

| Outfit |

Jakiś czas temu w Anglii było tak ciepło, że udało nam się wybrać na małą sesję. Jeżeli chodzi o outfit to chyba będzie on jednym z moich ulubionych na ten wiosenny/letni sezon. Jak widzicie na załączonych zdjęciach mam na sobie crop top z Bershka, koszulę w kratę z Romwe i spodnie z dziurami na kolanach z New Look. Jeżeli chodzi o buty (możecie je zobaczyć na drugim zdjęciu) to mam na sobie Vansy z motywem płomienia. Wydaję mi się, że połączenie kolorów w tej stylizacji bardzo fajnie wygląda, szczególnie pomarańczowy z brązowym. Co myślicie?

Jak u Was? Prowadzicie jakieś blogi? Jeżeli tak to jak długo? :) 

Zapraszam również na mój kanał na YouTube: tutaj i na najnowsze vlogi, które możecie zobaczyć pod zdjęciami.

Wednesday, 31 March 2021

Post lockdown party outfit

 Hejka! Jak się macie? W Anglii dzisiaj jest bardzo ładna pogoda i ponad 20 stopni! Bardzo mi szkoda, że nie mogę się cieszyć tą pogodą, bo pracuję z domu i w ostatnich dniach nie czuję się najlepiej. Tylko podziwiam z okna mając nadzieję, że potrwa to dłużej a nie tylko dwa dni. Oprócz tego nic ciekawego się ostatnio nie wydarzyło. Dalej czekam na koniec lockdown i na to żeby w końcu wybrać się na paznokcie... Przez to, że mi się nudzi to zaczęłam oglądać dużo filmików o makijażu i czytać o pielęgnacji. Kupiłam dosyć dużo nowych produktów, które myślę, że pokażę Wam w jakimś filmiku na moim kanale. Możliwe, że niektóre zrecenzuję tutaj na blogu po dłuższym testowaniu. 

24 marca razem z moim chłopakiem obchodziliśmy swoją pierwszą rocznicę, czyli rok razem. Szczerze mówiąc, ponieważ już od roku jest lockdown to mi się wydaję, że tak naprawdę jesteśmy ze sobą dłużej. Przez to, że nie mogliśmy nigdzie wyjść został żeby świętować to został nam tylko takeaway, chillowanie i słuchanie fajnej muzyki. Oprócz tego zamówiliśmy fajny album ze zdjęciami, które zrobiliśmy przez ten rok bycia razem. Bardzo fajna rzecz na pamiątkę, na pewno będę często do niego wracać i sobie wspominać co fajnego razem przeżyliśmy. 

Na rocznicę zdecydowałam się trochę zaszaleć i ubrać jakiś "party outfit". Wydaje mi się, że będzie to też pierwszy outfit, który ubiorę do jakiegoś klubu jak już lockdown się skończy, także możemy go nazwać "post lockdown party outfit", haha. Sukienkę, którą możecie zobaczyć kupiłam w H&M na promce za bodajże 10 funtów, czyli około 50 zł. Jest ona typowo imprezowa bo ma błyszczące się cekiny. Poza tym z tyłu ma super wycięcie, które uwielbiam. I dodatkowo pokręciłam sobie włosy czego nie robię bardzo często. Już widzę to pierwsze wyjście na kluby, nie mogę się doczekać!

Dodałam też nowy filmik z wiosennymi stylizacjami na mój kanał, także zapraszam do oglądania (kanał: Mada). Możecie go zobaczyć pod zdjęciami :)

Podoba Wam się stylizacja? :) 

Hi! How are you? Today in England weather is really nice and is above 20 degrees! What a shame that I can't enjoy it because I'm working from home and I also haven't been well in the past few days. I just admire it from a window hoping that it lasts more than just two days. Apart from that, nothing interesting has happened recently. I am still waiting for lockdown to be over and finally getting my nails done... Because I've been so bored I started watching some makeup tutorials and reading more about face care. I bought a lot of new products that I think I will show you in one of my vlogs on my YouTube. Possibly, I will also review some here on my blog after testing them. 

On 24th of March my boyfriend and I were celebrating our first anniversary, one year together. To be honest, because we've been in lockdown for a year, it kinda feels like we've been together for even longer than that. We obviously couldn't go anywhere to celebrate so the only option was to order takeaway, chill and listen to some nice music. We also ordered a nice photo book with photos we took during year of being together. It's really a cool thing to go back and look at all these memories that we made together. 

For our anniversary, I decided to dress up a bit and wear my "party outfit". I think it'll also be my first outfit I will wear to a club after lockdown is over so we can call it "post lockdown party outfit", haha. The dress you can see on photos I bought from H&M at a discounted price for 10 pounds. It's a typical party dress because it has sparkly finish (sequins). Apart from that, it also has cut out back which I love. Additionally, I curled my hair what I don't do really often. Oh yes, that night out is coming soon!

Do you like my outfit? :)

Sunday, 28 February 2021

CLASSY & CASUAL OUTFIT

 Hej! Co tam u Was? Tutaj w Anglii już powoli robi się wiosna. W ostatnich dniach zrobiło się ciepło i przyjemnie wyjść na spacery. Może ta zimowa depresja razem z tym się skończy, haha. Poza tym dalej jesteśmy w lockdownie i zapowiada się, że tak będzie do połowy maja/czerwca. Także jest nadzieja na jakieś wakacje w tym roku, z czego bardzo się cieszę. Mam nadzieję, że uda mi się też polecieć do Polski, bo już dawno mnie tam nie było. Nie ukrywam, że trochę tęsknię za moją miejscowością. 

Ostatnio udało nam się w końcu zrobić zdjęcia. Bardzo mi brakowało jakiejś sesji na zewnątrz! Efekty sesji możecie zobaczyć poniżej. Jeżeli chodzi o mój outfit, to ciuchy zamówiłam z Romwe i jestem z nich bardzo zadowolona. Kurtkę, którą możecie zobaczyć na zdjęciach mogłam zamówić w rozmiarze XS bo S jest ciut za duża, ale bez problemu dalej ją mogę nosić jako 'oversized'. Buty zamówiłam z Boohoo w rozmiarze 3, czyli 36. Świetnie są dopasowane i prezentują się na nodze. Idealnie pasują do tej stylizacji. Od dawna chciałam takie buty w swojej kolekcji. Ogółem wydaję mi się, że jest to jedna z moich najlepszych stylizacji. Trochę elegancka, trochę casual, idealna na wiosenne dni, które już nadchodzą. Co myślicie? :)

Zapraszam również na mój kanał na YouTube: Mada

Hi! How are you? In England spring is slowly coming. Recently it has been warmer and it feels nice to go outside for walks. Maybe this winter depression will finally end, haha. Apart from that, we are still in lockdown and it seems like it will be like this until mid may/june. There is still hope for holidays this year, I am really happy about this. Hopefully, I will be able to go to Poland, because it's been a while since I travelled there. I'll be honest, I kinda miss my small village. 

Recently, we finally managed to take some photos. I really missed having photoshoots outside! You can see the outcome down below. In terms of my outfit, I ordered clothes from Romwe and I'm very satisfied with them. I wished I'd ordered a jacket in a smaller size (XS) because S is a bit too big, but still I can wear it as 'oversized' so it's cool. Shoes I ordered from Boohoo in size 3 (36). They fit me perfectly and look great. Ideal for this outfit too! I wanted them for so long in my collection. In general, I think that this outfit is one of the best I ever had. Bit classy, bit casual, great for spring days that are coming already. What do you think? :)

Sunday, 3 January 2021

2021!

Hej! W dzisiejszym poście chciałabym Wam życzyć wszystkiego dobrego w nowym 2021 roku! Mam nadzieję, że ten rok będzie lepszy pod względem pandemii i przyniesie dużo pozytywnych rzeczy. Mimo wszystko poprzedni rok w moim przypadku nie był szczególnie zły pomimo kilku problemów zdrowotnych (z niektórymi niestety dalej się zmagam). Wydarzyły się w nim fajne rzeczy od wycieczki do Nowego Jorku po skończenie pracy magisterskiej, skończenie studiów do wkroczenia w nowy związek, przeprowadzki i znalezienia nowej pracy. Szczerze mówiąc nie mam jakiegoś konkretnego planu na 2021, ponieważ nie wiadomo jak to będzie z tą pandemią. Póki co najrozsądniej moim zdaniem jest za dużo nie planować. Myślałam, że może w tym roku będę kontynuowała swoje studia i pójdę na magisterkę, ale jeżeli ma to tak wyglądać jak w tamtym roku (zajęcia online) to raczej przełożę to znowu na później. Teraz skupiam się na pracy i rozwijaniu swojego hobby. Wróciłam do bardziej regularnego nagrywania na YouTube. Jeżeli przegapiliście moje najnowsze filmiki to zapraszam tutaj: Mada. Ostatnio też nagrałam podsumowanie 2020, które również pojawi się wkrótce na kanale. Oczywiście nie obeszłoby się bez sylwestrowych zdjęć! Mimo, że nie można nigdzie wyjść to stwierdziłam, że i tak pasuje się jakoś ładnie ubrać. Na zdjęciach możecie zobaczyć jedną z moich ulubionych sukienek, którą kupiłam w Bershka. Mam obsesję na punkcie motywów ze smokiem!

 A Wy macie jakieś postanowienia na ten rok?

Hi! In this post I'd like to wish you all the best in 2021! I hope that this year will be better than previous one in terms of pandemic and it will bring a lot of positive things. After all, for me 2020 wasn't that bad even though I had some health problems (unfortunately, I'm still struggling with some). Many good things happened, from going to New York, ending my dissertation and studies to stepping into a new relationship, moving out and finding a new job. To be honest I do not have any special plan for 2021, because of the pandemic. I think that the best thing to do right now is just not to plan at all. I thought that maybe I could continue my studies this year and do masters, but if it is gonna look like last year (classes online) then I will probably have to resign from it. For now, I am focusing on my work and my hobby. I started being more consistent on YouTube again. If you missed any of my recent videos then you can check them out here: Mada. Also, recently I recorded summary of 2020, so it should be uploaded on my channel soon. Of course, I had to take New Year's Eve photos! Even though, I couldn't go out anywhere I though that it still would be nice to dress up. In the photos you can see one of my favourite dresses that I bought from Bershka. I'm obsessed with dragon themes! 

Do you have any resolutions for this year?

Friday, 25 December 2020

Merry Christmas!

 Hejka! W dzisiejszym poście chciałabym Wam życzyć zdrowych, wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w miłej rodzinnej atmosferze. W tym roku te dni przez pandemię wyglądają totalnie inaczej, ale mam nadzieję, że większość z Was spędza ten czas z rodziną. Jeżeli nie to jestem z Wami, bo niestety w tym roku nie udało mi się polecieć do Polski. Są to już drugie Święta Bożego Narodzenia, które spędzam w Anglii z tego powodu, że pracuję. Mimo wszystko nie są one takie złe, ponieważ spędzam je z chłopakiem więc jest wciąż wesoło. Oczywiście pamiętam o wszystkich osobach, które są w te Święta samotne, dlatego wszystkim tym życzę pogody ducha i patrzenia w przyszłość pozytywnym okiem! Jako, że w tym roku mam tutaj w Anglii choinkę to nie mogłam obejść się bez świątecznych zdjęć, haha. Kilka z nich możecie zobaczyć poniżej. Wesołych Świąt!

Hi! Today I would like to wish you a very happy and peaceful Christmas and a lot of quality time with your family. This Christmas looks so much different because of the pandemic but I still hope that most of you are spending this time with family. If not then I am with you, because this year I couldn't go to Poland. This is my second Christmas that I am spending in England because of work. It's not that bad after all, I am with my boyfriend so it's still fun. Of course, I remember about all people that are lonely during this festive period so I wanted to wish all of you happiness and to look to the future positively! Also, this year I have a Christmas tree in my apartment in England so I had to take some photos, haha. You can see some of them down below. Merry Christmas!   


Template by Blokotka